18 augusti

Om tolv timmar sitter jag i bilen, på väg mot Sävar, på väg mot bussen. 08.05, 118 Sävar - Umeå. 
En timme på Minerva och sedan hem igen. Minerva som nu kommer invaderas av 100 nya människor. 100 människor som inte har något kort, som knappt hittar upp för trappen, en stor, babblig, fnissig massa. De färdas i flock, nervöst, sprättigt. De har ännu inte fått ett eget ansikte, en egen person, de är ännu bara... 93:orna. [93:orna; årskullen efter de inteligenta, skarpa och välklädda 92:orna. De är kända för att ha tagit mjukisbyxan till en helt ny nivå, vara sportiga på ett väldigt osportigt vis, sin karakteristiska lätt släpiga och oengagerade uppsyn samt en stark passion för foundation.] Imorgon kommer 100 nya människor till Minerva. För ett år sedan, var jag precis som dem?
Förhoppningsvis inte, mest troligt ja.

(Imorgon ska vi även få se Hans Majestät Carl XVI Gustav, Drottning Silvia och Vickis. 14.05 Granvägen. Lagom häftigt.)

PS. Jessica, Hanna; jag förväntar mig inlägg från er två. DS.

//Eva


2009-08-18 @ 20:05:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jojjan

är det det twilight typsnitt som ni använder?????? Min engelskalärare är en cullen (=VAMPYR) OH YES. COOOOOLISH isn't it?

have fun at schooool. Jag har ett LÅÅÅÅÅNGT inlägg för bloggen. Kommer troligtvis vara där när ni vaknar imorgon:)

xoxoxoxoxoxoxo


2009-08-19 @ 04:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0