29 augusti

Det här med att blogga om vad som händer på Minerva kan lätt bli lite off när det är helg. Men, vad händer egentligen på Minerva under helgen? Är det någon lärare som smyger omkring i tomma korridorer? Inte är det då John i alla fall, han är på lan hos en polare Holmsund eller dyl. Och inte är det Kerstin, hon springer runt på stan med sin dotter och lär ut franskaglosor till de som råkar passera. Jag tror inte det är Sören, han hoppar runt i någon skog någonstans och räknar antalet gräsarter. Det är inte jag heller, jag är hemma och ser på Bumbibjörnarna, viktigt. Nej, om det är någon som smyger omkring på Minerva så är det nog högsta hönset Lars himself, han trivs där, på Minerva är det han som är boss. Och när ingen tittar, vem vet vilka tokigheter han har för sig... Min gissning, kontorstolsrace i korridoren, eftersom han inte har någon att tävla mot tar han tid och han är supersnabb. Imorgon är det söndag och sedan blir det måndag. På måndag blir allt som vanligt igen.
 
Au revoir.

//Eva
2009-08-29 @ 18:53:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0