God Morgon

Av någon otroligt dum anledning är jag inte bara vaken denna förskräckligt tidiga tid utan också, färdig. Fixad och klar. Om bussen gick nu skulle jag hinna med den, utan problem men, det gör den inte. Den går inte alls nu utan om ungefär en timme. Min nuvarande situation är inte rolig på något sätt, jag är fortfarande lite trött och nu ska jag istället sitta och vänta ut tiden. Samtidigt misstänker jag att många som ska med denna buss (7.40) inte ens börjat fundera på att vakna än men, jag och min syster har disco här ute i korridoren så det går väl bra ändå. Disco är häftigt.

Ps. Igår slog jag ett helt otroligt rekord i Bouncing Balls, över 64000, major. Ds.

//Eva
2009-08-26 @ 06:53:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0