Kanelbullens dag

Idag är det alltså söndag den 4 oktober tillika kanelbullens dag. Ni tror att ni har det jättebra där borta i USA, många fina saker finns där, många coola människor och stora städer men, har ni en hel dag vigd endast åt kanelbullen? Nej, just som jag trodde. I Sverige är det det enda vi gör idag, äter tusentals kanelbullar, det regnar kanelbullar, kanelbullar överallt; i byrålådor, i magar, på tv, i påsar, under sängen, i böcker, på stan och, i små hemliga tunnlar under marken, bullfest bullfest hela dan'.
Som ni kanske märker har jag egentligen inget vettigt att skriva om, detta är bara ett desperat försök att komma undan spanskapluggandet.

Nedan en lista på saker som man kan göra istället för att plugga spanska:
- Uppdatera bloglovin' var sjätte sekund och låtsats att de ska ha kommit några nya inlägg.
- Städa upp på rummet, väldigt roligt när man tänker efter.
- Gå en sväng i huset, vem vet vad man kan hitta för skojsigt där?
- Borsta håret, igen.
- Se på repriser av 'Vem vet mest?'.
- Framkalla huvudvärk två dagar i rad, det är ett tecken på att jag anstränger mig alldeles för hårt.
- Måla nagellack.
- Göra hopprepsfreestyles, detta är faktiskt nödvändigt på riktigt.
- etc. etc./skjuta sig i ögat.

Ni behöver inte tacka mig för dessa fantastiska tips, jag är naturligt generös.


//Eva
2009-10-04 @ 13:06:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Nej, skjut dig inte i ögat! Läs lite spanska istället och ladda inför tisdagen!

=)


2009-10-04 @ 14:49:48

URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0