Med risk för stavfel...

Innan jag börjar skriva på riktigt så måste jag bara förklara de rådande omständigheterna. Jag glömde alltså min laddare i skolan idag, förhoppningsvis får jag tillbaka den imorgon men tills dess är jag datorlös, inte kul alls. "Åh nej! Ingen dator ikväll, hjälp." Så tänkte jag men sedan, "Aha! Här sitter jag och trycker på en iPhone samtidigt som jag grinar över internetbrist, det var ju inte så smart..." Så nu kära vänner behöver ni inte längre leva i ovisshet över vad som hände på Minerva idag.
Vi har fått nya matteböcker. Vi har ätit köttgryta (surprisesurprise). Det ska börja en ny flicka i s08b. Av någon anledning måste jag skriva detta i HTML med tinypiny knappar,värt.
Pågrund av ovanstående orkar jag inte skriva mer än såhär. God natt.

//Eva
2009-09-03 @ 20:53:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0