Will do

"Jörgen" (sött namn)... tycker att vi uppdaterar för lite, jag är benägen att hålla med. Det händer dock inte så mycket på Minerva just nu, faktiskt inte så mycket alls. Alla spelar farmville som besatta, bonde är det nya svarta. Vi har också just nu ett lagom stort samhällskunskapsarbete a.k.a. "Dödens arbete". Marcus tycker dock inte att det är så jobbigt men, Marcus är ju lite i en klass för sig...

Jag förmodar att alla som är något just tittat klart på Idol från Umeå, min fråga...
Vart var alla från Umeå? Jag såg kanske... tre som fanns på riktigt.
Det fanns dock en dam som var riktigt vass på att sjunga...
"... my friends all drive porches..."

Nu måste jag skörda mina jordgubbar, god kväll.

PS. Dagens megausch går till lilltjejen som körde ifrån mig med bussen imorse, hon tror att hon är cool och mäktig med sina små pippilotter, hon tror fel. DS.

//Eva
2009-09-16 @ 21:05:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Zpråkpolizen

...det är så jobbigt, men Marcus är ju lite i en klass för sig... *


2009-09-17 @ 00:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0